Terima Kasih Kami Kepada Anda

Salam,

Terima kasih bersinggah sebentar Blog ini.

Jutaan terima kasih kepada bakal-bakal pengantin yang TELAH CONFIRM menjadikan kami sebagai Official Photograper mereka sepanjang tahun ini SEPTEMBER, OKTOBER, NOVEMBER dan DISEMBER 2012 dan juga bagi tahun 2013. Anda pasti akan menyukai hasilnya nanti. Insya-Allah.

Ramai yang bertanyakan mengenai PROMOSI Pakej Fotografi Perkahwinan 2012. Kami kira pakej fotografi yang ditawarkan dengan kualiti dan material yang disediakan masih lagi boleh dikira MURAH berbanding pakej-pakej fotografi lain yang harga sangat GEMPAK.

Mungkin kerana faktor BRANDING atau TRADEMARK yang dibawa oleh jurugambar masing-masing. Hal tersebut tidak salah kerana BRANDING juga merupakan satu GOODWILL dalam perniagaan.

Kami masih PRICING pakej fotografi di bawah harga pasaran dengan menyediakan material-material terkini seperti Bag Box, Crystal Album Cover, kertas texture, bingkai terkini, DVD dan sebagainya serta menggunakan sistem pencahayaan yang baik (lighting) semasa majlis berlangsung termasuk 2-3 orang jurugambar tambahan.

Semuanya itu adalah termasuk di dalam harga pakej-pakej kami dan ianya masih MURAH. Malah dalam beberapa permintaan oleh client kami, kami turut menyediakan FREE GIFT sebagai material tambahan dan kenang-kenangan, dan ianya masih termasuk di dalam harga tersebut. Serius, ianya masih MURAH.

Walaubagaimanapun, bagi memenuhi impian bakal client-client kami, kami turut menyediakan pakej fotografi berdasarkan BAJET ANDA. Boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut.

-Admin-




No comments:

Post a Comment